Sutta l'ambiente di a cumpetizione glubale, u hardware di u cabinet accoglie l'era di integrazione à grande scala

In l'ambiente cumpetitivu glubale, u capitale industriale hè un altru tema di l'operazione di l'industria per ottene una pusizioni cumpetitiva favurevule è migliurà a competitività. a cooperazione di spartera di risorse trà l'imprese hè in crescita.

A polarizazione di l'impresa serà più intensificata

U prossimu uni pochi d'anni serà u periodu di scossa d'alta velocità di l'industria di hardware, stu tipu di scossa d'alta velocità porta a cunsiguenza diretta hè di guidà à a tendenza attuale di polarizazione in u campu di espansione di marca di cabinet hardware. anni pò veramente sopravvive in l'imprese di hardware di u mercatu ùn sò micca tanti.Ma stu tipu di scuzzulate d'alta velocità di l'industria di l'hardware vi purterà una grande opportunità, u risultatu di scuzzulu farà u funziunamentu di u mercatu più raziunale.

A cumpetizione trà i canali di vendita hè diventata sempre più feroce

Cum'è un risultatu di hardware domesticu ambry fornitura di produttu supera a dumanda, cresce a pressione di qualità, u canali di vendita diventa unu di i fatturi chjave di a cumpetizione, a cumpetizione di ogni partitu à u canali hè sempre più feroce.Da una banda, i pruduttori di l'electricità di cucina per rinfurzà u cuntrollu di l'elettricità. terminal di vendita al dettaglio, è strive à riduce u ligame di vendita, salvà i costi di vendita, cusì chì u canali di vendita à a direzzione prufessiunale di u sviluppu, mudellu di vendita impresa à esse in gradu di adattà à a direzzione di u mercatu diversi à u listessu tempu.

Per d 'altra banda, a tendenza di u sviluppu di l'industria di a vendita face chì u statutu di i grandi magazzini di a catena di l'apparecchi domestici cresce continuamente, aumenta a capacità di cuntrollu di l'industria, è participa è attiva a cumpetizione di prezzi duminata da i pruduttori in u passatu. In virtù di a so larga copertura di u mercatu, a scala di l'acquistu è i vantaghji di u costu, i grandi rivenditori anu sempre più cuntrollu di i pruduttori in quantu à u prezzu di u pruduttu è u pagamentu.

À u listessu tempu, i bisogni di u mercatu internaziunale per i prudutti di hardware di a Cina si svilupperanu è cambianu gradualmente, cù esigenze più elevate nantu à a qualità, l'imballa è u periodu di consegna di i prudutti cinesi, è ancu gradualmente si estendenu à u prucessu di produzzione è a ricerca è u sviluppu di u produttu. cumminendu prudutti cù prutezzione di l'ambiente, risorse energetiche è ambiente culturale.


Tempu di post: Jul-04-2019