DONATI, filiale de SACA, présentera l'exposition italienne du mobilier d'automne SICAM 2018

U 16 d'ottobre di u 2018, a mostra di i materiali di mobili d'autunno sICAM Italiana di quattru ghjorni hè stata celebrata in bodenone, Venezia. L'Italia Donati, una filiale di l'emblema stella, hà fattu un debut maravigliu cù una seria di linee di prudutti di tecnulugia avanzata europea.

A cabina hè decorata cù simplicità bianca è argentu. Tuttu u stand hè di moda è simplice. U cuncepimentu di a sala di fiera cuncentrata nantu à l'esperienza di u cliente permette à i clienti di sperimentà a vera sensazione di i prudutti innovativi Donati in ogni angulu sfarente.

L'esposizione di materiali di mobili SICAM hè una mostra internaziunale di parti è accessori di mobili. Cum'è l'avanguardia di u disignu di moda mudernu di mobili, ùn hè micca solu una piattaforma per l'esportazione di mobili in Italia, ma ancu un grande avvenimentu aspittatu da e persone in l'industria di u mobili in tuttu u mondu ogni annu. Da u 16 uttrovi à u 19 uttrovi, a stella Emblema - Donati hè in u numeru di stand: stand A10 pad. 7. Benvenuti clienti da tuttu u mondu à visità.

Donati hè una cumpagnia italiana di parti di mobili, fundata in u 1982. A cumpagnia si concentra in a produzzione di parti in l'industria di u mobili, in particulare u sistema di scorrimentu, u rail di scorri di cassetti è u sistema di fissazione di metalli. Hà una forte forza tecnica in u campu di u disignu di rail di scorrimentu, in particulare in i prudutti di pompa di piastra strette, hà una tecnulugia di core è una sperienza ricca accumulata.

Cum'è una marca internaziunale, a precisione Xinghui hè stata longu impegnata à serve i clienti in l'industria domestica glubale. Attraversu l'aghjurnamentu automaticu è l'integrazione di a tecnulugia R & D europea è americana, furnimu à i cunsumatori prudutti d'alta qualità è efficaci.


Tempu di post: Jul-05-2019